MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Szczegóły
Tytuł: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstwAutor: Björn Lundén, Ulf Svensson
Wydawnictwo: BL Info
ISBN: 9788389537836
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 219
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Adieu Przypadki księdza Grosera
Zysk i S-ka
36 tydzień
Czarna Owca
A ja nie chcę być księżniczką
Nasza Księgarnia
13-piętrowy domek na drzewie.
Tom 1
Tom 1
Nasza Księgarnia
1945 Wojna i pokój
Agora
500 zdań polskich
Agora