Co każdy profesjonalny sprzedawca wiedzieć powinien

Logos

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 13.0x20.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
51,99 PLN
Nasza cena
48,64 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,39 zł



Zadajemy sobie pytanie: jak przekonywać A odpowiedź brzmi: nie przez namawianie, lecz przez zadawanie pytań.Spora część książki dotyczy właśnie zadawania pytań, z naciskiem na słuchanie odpowiedzi.Tak znana postać jaką jest Chrystus potrafił wspaniale przekonywać.Odpowiadał pytaniem lub przypowieścią. Drugie ważne przesłanie książki dotyczy wagi uczciwości w karierze handlowca.Dzięki niej człowiek robi dobre rzeczy, nie obciążając się jakimkolwiek poczuciem winy.Ponadto dzięki uczciwości i rzetelności człowiek niczego się nie boi, bo nie ma nic do ukrycia.A bez strachu i poczucia winy osiąga wolność, aby być takim, jakim stworzył go Bóg. Nauczysz sie sztuki perswazji.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Oficyna Wydawnicza Logos Tomasz Sznurowski
Szekspira 4/386
01-913 01-913 (Polska)
tel: 48609680132
email: logos@logos.warszawa.pl


Szczegóły

Tytuł: Co każdy profesjonalny sprzedawca wiedzieć powinien
Autor: Zig Ziglar
Wydawnictwo: Logos
ISBN: 9788386941964
Tytuł oryginału: Selling 101
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bakalarz Dariusz
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 136
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.2 kg

Recenzje