Dziennik może być używany w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimnazjalnych i poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
Na kolejne karty dziennika składają się:
-Tygodniowy rozkład zajęć - możliwość rozpisania planu zajęć z uwzględnieniem: dnia, godziny zajęć oraz nazwisk uczniów objętych terapią - 2 strony;
-Lista uczniów objętych pomocą korekcyjno – kompensacyjną, wraz z rubryką do wpisania przyczyny objęcia pomocą korekcyjno-kompensacyjną ( numer opinii PPP);
-Tabela pozwalająca na zaznaczenie przyczyny występowania trudności w uczeniu się, takich jak na przykład: dysgrafia, dysleskja, ryzyko dyskejsji, oraz innych zaburzeń występujących u konkretnego dziecka;
- Tabela pozwalająca wpisanie mocnych stron każdego ucznia;
- Programy terapeutyczne;
-Obecność na zajęciach plus opis czynności przeprowadzanych na poszczególnych zajęciach (56 stron, z możliwością opisania 8 zajęć na jednej stronie);
-Kontakty z osobami współdziałającymi;
-Kontakty z rodzicami;
-Dodatkowe czynności związane z prowadzeniem zajęć;
-Hospitacje i wizytacje;
-Notatki.
Dziennik przewidziany jest dla 38 uczniów,
ilość rubryk daje możliwość opisania 416 godzin zajęć
Całość dziennika to 80 stron, w miękkiej oprawie.
Szczegóły
Tytuł: Dziennik zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAutor: Maria Bartold
Producent: Jastar
ISBN: 9788392938576
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 80
Format: 20,5x30,0
Oprawa: miękka