Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.
Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
Szczegóły
Tytuł: Dlaczego Zalando?Podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor: Seidel Hagen
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010666
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 252
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Moja walka Księga 1
Literackie
Niezwykłe początki znanych firm
Wydawnictwo Naukowe PWN
Fiszki Buckiacademy - Wystąpienia publiczne w 4 dni
Cztery Głowy
CD MP3 Istota Zła
Biblioteka Akustyczna