Dlaczego Zalando?
Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Ole

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,99 PLN
Nasza cena
25,94 PLN
Oszczędzasz 36%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.

Szczegóły

Tytuł: Dlaczego Zalando?
Podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor: Seidel Hagen
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010666
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 252
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg

Recenzje