Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół ? młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola do zmian i innowacji. To, że ktoś startuje ze świeżą energią, nie oznacza, że nie może czerpać z doświadczenia konkurencji. Konkurencyjność i rozumienie potrzeb klientów są dziś kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placówki.
Konkurencja nie śpi, a wymagania rosną. Dlatego dobrze jest zrozumieć mechanizmy działania rynku i elementy komunikacji, które pozwalają zaskarbić przychylność rodziców i dzieci. I zapraszać do placówki z pełną świadomością tego, że klienci znajdą u nas to, czego szukają. Jeśli w ten sposób spojrzymy na naszą placówkę, to z pewnością dostrzeżemy potrzebę sięgnięcia po narzędzie w postaci poradnika zwierającego wskazówki dotyczące świadomego budowania jej wizerunku.
Szczegóły
Tytuł: Placówka rewelacyjnaPodtytuł: Zarządzanie wizerunkiem placówki edukacyjnej
Autor: Anna Jankowska
Wydawnictwo: Bliżej Przedszkola
ISBN: 9788364631047
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 144
Format: 18.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Związek dwojga Psychoanaliza pary
Fundament
Problemy poznawcze diagnozowania ekonomicznego przedsiębiorstw
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Etyka Policji
Między prawem, moralnością i skutecznością
Między prawem, moralnością i skutecznością
Wydawnictwa Akademickie i Literackie ŁG
Encyklopedia tradycji i legend żydowskich
Książka i Wiedza
Tropy literatury i kultury popularnej
Instytut Badań Literackich PAN