Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych
Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej
UMCS

Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych wizerunki pretendentów do urzędu prezydenta odgrywały nie mniej ważną rolę jak ich poglądy i programy wyborcze. W książce omówiono dwa kluczowe aspekty kampanii wyborczej: kreowanie wizerunków kandydatów przez sztaby wyborcze oraz sposób prezentowania kandydatów przez media. Autor uwypuklił rolę mediów, będących zarówno narzędziem sztabów wyborczych, jak i samodzielnym podmiotem kampanii.
Szczegóły
Tytuł: Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnychPodtytuł: Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej
Autor: Wojciech Maguś
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844564
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 580
Oprawa: Miękka