Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonalds, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
Szczegóły
Tytuł: Moja markaAutor: Hermann H. Wala
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010673
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 320
Format: 15.5x23.4cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Harry Potter 1 Harry Potter i kamień filozoficzny
Media Rodzina
10 przykazań propagandy
Helion