Moja marka

Ole

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 15.5x23.4cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,99 PLN
Nasza cena
24,42 PLN
Oszczędzasz 39%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonalds, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.

Szczegóły

Tytuł: Moja marka
Autor: Hermann H. Wala
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010673
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 320
Format: 15.5x23.4cm
Oprawa: Miękka

Recenzje