Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych
Harmonia
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci. Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów służących do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów służących do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.
Szczegóły
Tytuł: Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkolePodtytuł: Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych
Autor: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Dorota Kołodziejska
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788371347375
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 68
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.125 kg