Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Szczegóły
Tytuł: Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14Podtytuł: 14/2014
Autor: Renata Tylińska
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302147685
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
MEN: 14/2014
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 280
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg