Diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnym
Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Bliżej Przedszkola
Ta książka to wsparcie dla nauczycieli w realizacji ich nowych zadań, zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom.
W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom?
przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej;
uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i rozwoju dziecka w poszczególnych sferach;
rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka;
omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka;
przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń;
pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku.
Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne!
?czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.
To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki.
Szczegóły
Tytuł: Diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnymPodtytuł: Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Autor: Skarbek Karolina, Wrońska Irmina
Wydawnictwo: Bliżej Przedszkola
ISBN: 9788364631030
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 192
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.326 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dziecko a integracja sensoryczna
Harmonia
Patologia normalności
Przyczynek do nauki o człowieku
Przyczynek do nauki o człowieku
Vis-a-Vis Etiuda
Uczenie się przez zmysły
Harmonia