Diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnym
Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Bliżej Przedszkola

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
31,00 PLN



Ta książka to wsparcie dla nauczycieli w realizacji ich nowych zadań, zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom. W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom? przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej; uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i rozwoju dziecka w poszczególnych sferach; rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka; omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka; przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń; pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku. Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne! ?czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych. To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki.

Szczegóły

Tytuł: Diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnym
Podtytuł: Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Autor: Skarbek Karolina, Wrońska Irmina
Wydawnictwo: Bliżej Przedszkola
ISBN: 9788364631030
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 192
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.326 kg

Recenzje