SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy Jakie jest źródło tak głęboko w nas zakorzenionego kompleksu niższości Jak powstało hasło Polak potrafi Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów, choć mamy te same procedury Czy umiemy wyciągać wnioski i naukę na przyszłość z własnych porażek Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami Czy umiemy doceniać siebie A innych Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany Perfekcjonizm błogosławieństwo czy przekleństwo Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Zawarte w książce uwagi to subiektywne spostrzeżenia stanowiące punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami autorstwa wybitnego artysty, rysownika, malarza Janusza Kapusty.
Szczegóły
Tytuł: Subiektywna psychologia biznesuAutor: Fortuna Paweł
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374895910
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 232
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psy sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Instytut Praktycznej Edukacji
Zostań, jeśli kochasz
Tom I
Tom I
Nasza Księgarnia
Błyskotliwi chłopcy
Rewolta na Wall Street
Rewolta na Wall Street
Sonia Draga
Wewnętrzna gra: tenis
Galaktyka
Nasza moc bez granic
Studio Emka