Internet jest nadzwyczaj dynamicznym medium, które rozwija się w bardzo szybkim tempie i już teraz dla wszystkich przedsiębiorstw staje się kluczowym elementem działań marketingowych. Istnieją tysiące sposobów na przekazanie informacji o produktach firmy poprzez internet, a ich odkrycie zawsze wiąże się ze zrozumieniem zasad działania firmy.
Szczegóły
Tytuł: Marketing w InterneciePodtytuł: Strategie dla małych i dużych firm
Autor: Guziur Piotr
Wydawnictwo: Helion
Kod paskowy: 9788371975103
ISBN: 8371975104
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 152
Format: 16x23cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.244 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dom kobiet
Rebis
Bajeczki znane i lubiane
Świat Książki
Prawo rzeczowe
C. H. Beck
Kajtek,warszawski szpak
Nasza Księgarnia
Rozmówki hebrajskie
Wiedza Powszechna
Zapach Twojego oddechu
Albatros