Marketing w Internecie
Strategie dla małych i dużych firm

Helion

  • Rok wydania: 2001
  • Format: 16x23cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
16,30 PLN



Internet jest nadzwyczaj dynamicznym medium, które rozwija się w bardzo szybkim tempie i już teraz dla wszystkich przedsiębiorstw staje się kluczowym elementem działań marketingowych. Istnieją tysiące sposobów na przekazanie informacji o produktach firmy poprzez internet, a ich odkrycie zawsze wiąże się ze zrozumieniem zasad działania firmy.

Szczegóły

Tytuł: Marketing w Internecie
Podtytuł: Strategie dla małych i dużych firm
Autor: Guziur Piotr
Wydawnictwo: Helion
Kod paskowy: 9788371975103
ISBN: 8371975104
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 152
Format: 16x23cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.244 kg

Recenzje