Książka zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowana jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z wyodrębnioną kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Książka przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Szczegóły
Tytuł: Sprzedaż produktów reklamowych. Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowychAutor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: Empi2
ISBN: 9788362325887
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 264
Format: 17,6x25,0
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Warkocz Roszpunki - 160 elementów (15194)
Trefl puzzle 160
Kalambury (00660)
Trefl