W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.
Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo "Ekonomik" - Jacek Musiałkiewicz
Zwierzyniecka 7/1
00-719 Warszawa (Polska)
tel: 22 840-19-25
email: biuro@ekonomik.biz.pl
Szczegóły
Tytuł: Marketing. Podręcznik (2014)Podtytuł: 31/97
Autor: Jacek Musiałkiewicz
Wydawnictwo: Ekonomik
ISBN: 9788377350379
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 156
Oprawa: miękka