Marketing. Podręcznik (2014)
31/97

EKONOMIK

  • Rok wydania: 2014
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
31,00 PLN
Nasza cena
28,17 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,86 zł



W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu

Szczegóły

Tytuł: Marketing. Podręcznik (2014)
Podtytuł: 31/97
Autor: Musiałkiewicz Jacek
Wydawnictwo: EKONOMIK
ISBN: 9788377350379
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 156
Oprawa: miękka

Recenzje