Marketing. Podręcznik (2014)
31/97

Ekonomik

  • Rok wydania: 2014
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,20 PLN
Nasza cena
31,06 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,86 zł



W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo "Ekonomik" - Jacek Musiałkiewicz
Zwierzyniecka 7/1
00-719 Warszawa (Polska)
tel: 22 840-19-25
email: biuro@ekonomik.biz.pl


Szczegóły

Tytuł: Marketing. Podręcznik (2014)
Podtytuł: 31/97
Autor: Jacek Musiałkiewicz
Wydawnictwo: Ekonomik
ISBN: 9788377350379
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 156
Oprawa: miękka

Recenzje