Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek
Szczegóły
Tytuł: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznejAutor: MAISON DOMINIKA
Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
Kod paskowy: 9788392403913
ISBN: 978-83-924039-1-3
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 262
Format: 0x2200
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Francuski szyk!
Zostań własną stylistką
Zostań własną stylistką
Literackie
Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej
AGENCJA WASILEWSKI
Duma i uprzedzenie
Świat Książki