Jak być dobrym menedżerem
Zestaw wskazówek

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 14.5x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
33,64 PLN



Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy. Interesująca książka Shirley i Johna Payneów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!

Szczegóły

Tytuł: Jak być dobrym menedżerem
Podtytuł: Zestaw wskazówek
Autor: Payne Shirley, Payne John
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326479670
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 300
Format: 14.5x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg

Recenzje