Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

Słowa i Myśli

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
46,00 PLN
Nasza cena
34,21 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać O czym opowiadać Co jest najważniejsze A przede wszystkim jak to zrobić Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.

Szczegóły

Tytuł: Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
Autor: Julita Dąbrowska
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566340
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 228
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.366 kg

Recenzje