Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.
Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać O czym opowiadać Co jest najważniejsze A przede wszystkim jak to zrobić Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.
Szczegóły
Tytuł: Employer branding Marka pracodawcy w praktyceAutor: Julita Dąbrowska
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566340
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 228
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.366 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zawodowo od nowa
Edgard