Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
Szczegóły
Tytuł: Telefonem w klientaPodtytuł: Wstęp do telemarketingu
Autor: Sylwester Kućmierowski
Wydawnictwo: Sedno
ISBN: 9788379630080
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Glosariusz terminologii call center/help desk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sprzedaż przez telefon
Poradnik dobrych praktyk
Poradnik dobrych praktyk
Słowa i Myśli
Dzwonisz, sprzedajesz!
Złote Myśli