Kolejna książka uznanej specjalistki w dziedzinie rozwoju dziecka, Sally Goddard Blythe! Znaczny odsetek uczniów wykazuje niepełną sprawność ruchową oraz niestabilność postawy. Badania wskazują na bezpośredni związek pomiędzy niedojrzałością układu ruchowego a osiągnięciami w szkole. Jak sobie z tym radzić Praktyczny przewodnik zawierający informacje na temat prawidłowości w rozwoju ruchowym dziecka i jego powiązań z uczeniem się. Autorka pokazuje związek pomiędzy takimi wskaźnikami, jak koordynacja wzrokowo-ruchowa, kontrola postawy a gotowością dziecka do nauki. Publikacja zawiera narzędzia pozwalające na ocenę aktualnego poziomu rozwoju motoryki dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także kompletny program rozwoju ruchowego. Dzięki odpowiedniemu wsparciu oraz szkoleniom nauczyciele oraz inni specjaliści mogą nauczyć się, jak rozpoznawać oznaki opóźnienia rozwojowego, aby dziecko mogło być skierowane do odpowiedniego terapeuty albo też objęte programem ćwiczeń. Książka stanowi zestaw narzędzi pozwalających: rozpoznać, u których dzieci występują niedojrzałe odruchy, wprowadzić program ćwiczeń fizycznych i ocenić wyniki.
Szczegóły
Tytuł: Jak ocenić dojrzałość dziecka do naukiAutor: Sally Goddard Blythe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301181048
Tytuł oryginału: Assessing neuromotor readiness for learning
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Macińska Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 130
Format: 20.5x24.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Odruchy, uczenie się i zachowanie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Malwinka i Lusia. Skarb na końcu tęczy
Zielona Sowa
Kicia Kocia. Co zasiejemy w ogródku?
Media Rodzina