Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm
Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
Onepress
Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia. Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji! A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.
Szczegóły
Tytuł: Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firmPodtytuł: Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
Autor: Beverly Rudkin Ingle
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324695201
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 176
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.216 kg