Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Helion

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 15.0x22.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
27,21 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z młodych gniewnych zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki doświadczony lider sprzedaży i trener liderów. Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem demokratą, czy despotą Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników Dodajmy bardzo różnych pracowników Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć Albo nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę. Wspieraj swój zespół Zbuduj autorytet lidera Motywuj sprzedawców Ucz się na przykładach z polskiego rynku

Szczegóły

Tytuł: Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328307131
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 280
Format: 15.0x22.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.48 kg

Recenzje