Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla polityków i wygrywania wyborów.
Szczegóły
Tytuł: Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczychAutor: Wojciech Krzysztof Szalkiewicz
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788363804343
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 288
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Survival dla każdego
Solis
Co gdzie jest Przyjmujemy gości (6221)
Alexander
Łamigłówki - Połącz punkty
Martel
Pociąg drewniany z mlekiem i lodami
Bigjigs Toys
W parku
Arti
W mieście
Arti
SamoDzielna kobieta. O dojrzewaniu do zmian
Zwierciadło