Homo legens czy homo consumens?
Czytelnik i książka w XXI wieku

UMCS

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
38,90 PLN
Nasza cena
35,40 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,95 zł



Otoczenie książki stanowią obecnie różnorodne przekazy medialne, z którymi wchodzi ona w relacje, tworząc siatki wielowymiarowych powiązań, funkcjonujących de facto jako odrębne, złożone, wielomedialne teksty kultury. Procesy lektury przebiegają w kontekście różnych środków przekazu i kanałów komunikowania, które nigdy wcześniej w takim stopniu nie wpływały na samo funkcjonowanie i sposób użytkowania książki a w konsekwencji na transformację mentalności czytelników. Jaki jest status książki w zmediatyzowanej kulturze konsumpcyjnej Czy przestała być dominującym nośnikiem informacji oraz podstawową formą spędzania czasu wolnego A może stale zajmuje znaczące miejsce podlegając rozmaitym wpływom nowoczesnych przekaźników i technologii, sama w sposób istotny oddziałując na ich kształt, rozwój i funkcjonowanie Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na powyższe pytania i głosem w dyskusji nad tożsamością czytelnika i książki w społeczeństwie konsumpcyjnym oraz kondycją czytelnictwa w kontekście kultury wyrastającej z transformacji mechanizmów generujących nowe formy konsumpcji.

Szczegóły

Tytuł: Homo legens czy homo consumens?
Podtytuł: Czytelnik i książka w XXI wieku
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377845707
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 230
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.442 kg

Recenzje