Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewnią jej godną uwagi wartość teoretyczną i aplikacyjną. dr hab. Beata Meyer, prof. US Uniwersytet Szczeciński Książka Turystyka żeglarska stanowi interesujące i w dużym stopniu oryginalne studium na temat uwarunkowań i kierunków rozwoju produktu turystyki żeglarskiej. Dotyczy problemu ważnego z punktu widzenia praktyki, gdyż produkt turystyczny może być podstawą podnoszenia poziomu konkurencyjności obszarów recepcji turystycznej. dr hab. Agnieszka Niezgoda, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, traktującą o ekonomicznych zagadnieniach turystyki żeglarskiej. Jest to oryginalne kompendium teoretyczne, silnie podbudowane znajomością problematyki empirycznej. Autorka posiada bardzo dobre przygotowanie, zarówno naukowo-badawcze jak i praktyczne, związane z tą formą turystyki kwalifikowanej. dr hab. Aleksander Panasiuk, prof. US Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły
Tytuł: Turystyka żeglarskaAutor: Aleksandra Łapko
Wydawnictwo: BEL Studio
ISBN: 9788377982198
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 162
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Choroby wewnętrzne
Podręcznik dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa
Podręcznik dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Grochów
Czarne
Rok na Majorce
Wielka Litera
Powrót na Majorkę
Wielka Litera