W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł: Kompetencje konsumentówPodtytuł: Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja
Autor: Dąbrowska Anna
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821895
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 200
Format: 16.2x23.7
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.366 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Alicja po drugiej stronie drzwi
Żydowski Instytut Historyczny
Polaków dzieje bajeczne
Nobilis
33 dni prawdy
Vectra
Inna dusza
Od deski do deski
Kulturowe oraz społeczne aspekty zdrowia i obrazu ciała
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Przeciw sobie samym
Pracownia Wydawnicza
Bracia Kip
(Audiobook)
Qes Agency