Książka dla nauczyciela praktyka, wywodząca się z nurtu psychologii zwanego analizą transakcyjną. Chodzi o rozpatrywanie psychicznych problemów człowieka; tu: nauczyciela i ucznia; na tle jego kontaktów z innymi ludźmi. Autor analizuje gry ("zagrywki"), które pojawiają się w każdej klasie szkolnej, np. "Błaznowanie". Przedstawia na przykładach różne formy gry, motywy jej podejmowania, ukazuje spodziewane korzyści, ale także ryzyko dla grającego, zwraca uwagę na sposoby wciągania w grę i możliwości wyjścia z gry (ważne dla nauczyciela!)
Z części tematyczne to:
Gry podejmowane w celu wywołania kłopotów i zamieszania
Gry podejmowane, by poniżyć drugą osobę
Gry polegające na kuszeniu
Gry podejmowane przez nauczyciela.
Z części tematyczne to:
Gry podejmowane w celu wywołania kłopotów i zamieszania
Gry podejmowane, by poniżyć drugą osobę
Gry polegające na kuszeniu
Gry podejmowane przez nauczyciela.
Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Szkolne gry uczniów. Jak sobie z nimi radzićAutor: Ken Ernst
Wydawnictwo: WSiP
Seria: PSYCHOLOGIA. PEDAGOGIKA
Kod paskowy: 978830208761503
ISBN: 8302087610
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 104
Format: 16 x 23
Oprawa: broszura
Waga: 0.16 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Podstawy przedsiębiorczości cz.1
MAC Edukacja
Okolice Bydgoszczy Torunia
CartoMedia
Złudzenie
Albatros