Publikacja stanowi efekt lat praktyki reklamowej autor na polskim rynku, połączonej z wiedza zdobytą w USA. W książce zostały omówione: cele działań reklamowych oraz związki i różnice między reklamą a promocja sprzedaży, zagadnienia persfazji reklamowej, najistotniejsze strategie tworzenia reklamy, działania agencji reklamowych, tajniki kampani reklamowej, wykorzystanie mediów w reklamie, problemy społecznego odbioru reklamy.
Szczegóły
Tytuł: Co trzeba wiedzieć o reklamieAutor: Kwarciak Bogusław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Kod paskowy: 9788372300119
ISBN: 8372300119
Języki: polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 304
Format: 13x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Maszyny budowlane
Colgraf
Natura 2000
Multico