Książka powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem.
Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują Czytelnika na sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji? a to chyba najcenniejsze w publikacjach naukowych.
Rzetelna i wszechstronna wiedza autorów poszczególnych rozdziałów dotycząca zagadnień poznawczo interesujących, o bardzo dużym znaczeniu praktycznym dla business coachingu, a wraz z nim w ogóle dla biznesu, sprawia, że o książce tej można powiedzieć także, że jest ważną i potrzebną publikacją z racji swojej użyteczności w praktyce zawodowej coachingu, w praktyce społecznej działalności gospodarczej.
Nie sposób wreszcie nie zauważyć, że sposób przedstawiania tej ważnej, potrzebnej i interesującej wiedzy jest niezwykle klarowny. Można wręcz zaryzykować tezę, że książka ta może być także bardzo dobrym podręcznikiem wprowadzającym w arkana business coachingu.
Jeżeli zatem ktoś szuka publikacji z zakresu coachingu, która w sposób nowatorski i interesujący podejmuje zagadnienia ważne i praktycznie potrzebne, a do tego czyni to w sposób jasny i klarowny, to właśnie taką książkę znalazł w niniejszej pracy.
dr hab. n. hum. Lesław Niebrój
Szczegóły
Tytuł: Business Coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczościWydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615814
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 298
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Redakcja: Czarkowska Lidia D.
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Coaching kadry kierowniczej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wnętrza
Muza
Angielski w tłumaczeniach Gramatyka 1 z płytą CD
Preston Publishing
Mindfulness. Trening uważności z płytą CD
Samo Sedno
Kompozytorzy świata
Delta W-Z