DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA " Starałem się, by ta książka była ukierunkowana praktycznie, tak by mogła stanowić pomoc przy samodzielnym podejmowaniu działań marketingowych, a jednocześnie dołożyłem odrobinę "specjalistycznych" treści tam, gdzie było to konieczne. Przynajmniej będziesz mógł zrobić odpowiednie wrażenie na tych, których będziesz pouczał. Cała zawarta tu wiedza to w dużej mierze suma mych dwudziestopięcioletnich doświadczeń z pracy w małych firmach, a także na swoim rachunku. Czyli - jak mawiają dobrzy kucharze - (prawie) wszystko, o czym tutaj wspominam, zostało spróbowane i przetestowane. "
Szczegóły
Tytuł: Marketing w małej firmieAutor: Patten Dave
Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Seria: BIBLIOTEKA MENEDŻERA
Kod paskowy: 9788385441595
ISBN: 838544159X
Tytuł oryginału: Marketing for the Small Busines
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Magdalena Loska
Języki: polski
Rok wydania: 1997
Ilość stron: 286
Format: 20.0x13.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O radości
Media Rodzina
Strategie biznesu i marketingu
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Skuteczny networking
Helion