Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 14.6x20.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
34,20 PLN
Nasza cena
31,05 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 26,62 zł



Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi spotykają się pracownicy polskich firm i urzędów.

Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu. Z książki wyłania się wizerunek pracownika, pożądany według obowiązujących w Polsce zasad etykiety, a także obraz zwyczajów współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły

Tytuł: Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce
Autor: Irena Kamińska-Radomska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323518815
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 246
Format: 14.6x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg

Recenzje