Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi spotykają się pracownicy polskich firm i urzędów.
Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu. Z książki wyłania się wizerunek pracownika, pożądany według obowiązujących w Polsce zasad etykiety, a także obraz zwyczajów współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych.
Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu. Z książki wyłania się wizerunek pracownika, pożądany według obowiązujących w Polsce zasad etykiety, a także obraz zwyczajów współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych.
Szczegóły
Tytuł: Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w PolsceAutor: Irena Kamińska-Radomska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323518815
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 246
Format: 14.6x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kultura biznesu Normy i formy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Design
Historia projektowania
Historia projektowania
Arkady
Jak ubrać się do pracy? Biznesowy dress code...
Rowińska Business Coaching
Dom Krótka historia idei
Karakter
Kultura biznesu Normy i formy
Wydawnictwo Naukowe PWN