Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
14/2015

eMPi2

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,60 PLN
Nasza cena
32,40 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

Szczegóły

Tytuł: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Podtytuł: 14/2015
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149008
Kategoria: Podręczniki
MEN: 14/2015
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.498 kg

Recenzje