Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Szczegóły
Tytuł: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowychPodtytuł: 14/2015
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149008
Kategoria: Podręczniki
MEN: 14/2015
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.498 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Encyklopedia. Niebo
Wilga
Genau plus 1 Ćwiczenia + CD LEKTORKLETT
LektorKlett
Encyklopedia polskiego ucznia
Olesiejuk