Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędziaAutor: Ewelina Witek
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372778185
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 180
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.235 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Potrawy wigilijne
Bellona
Litwa. Przewodnik
Oficyna Wydawnicza Rewasz
Szalony robot profesora Bzika
Jedność
Mariolka
Printex
Sennik
Literat