Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2000
  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
21,80 PLN



Problemy przedstawione w tej książce ujęte zostały w sposób oryginalny, a często nowatorski, bądź stanowią rozwinięcie zagadnień nie podejmowanych dotychczas szerzej w polskiej literaturze politologicznej.Prof. Grażyna UlickaWydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Szczegóły

Tytuł: Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
Autor: Wiszniowski R.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 9788301133269
ISBN: 8301133260
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 228
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.375 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: