Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
Wydawnictwo Naukowe PWN
Problemy przedstawione w tej książce ujęte zostały w sposób oryginalny, a często nowatorski, bądź stanowią rozwinięcie zagadnień nie podejmowanych dotychczas szerzej w polskiej literaturze politologicznej.Prof. Grażyna UlickaWydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckichAutor: Wiszniowski R.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 9788301133269
ISBN: 8301133260
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 228
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.375 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rozmowy z samym sobą
Rebis