Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.
Jeśli tak zacznij działać!
Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
Szczegóły
Tytuł: Autentyczność przyciągaPodtytuł: Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Autor: Piwowarska Anna
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328306622
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 192
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pan Maluśkiewicz i wieloryb
Dwie Siostry
Samochodowy blok rysunkowy
Nasza Księgarnia
Auta Wielka księga opowieści
Egmont
Samoloty
Babaryba
Podwodnik
Dwie Siostry
Potężne pojazdy
Debit
Coś się dzieje w porcie 24 godziny
Prószyński i S-ka