Media studenckie w Polsce

Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 12.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
35,69 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,15 zł



Praca podejmuje bardzo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (). Jest to publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe". Prof. Zbyszko Melosik O nowatorstwie i oryginalności prezentowanego studium świadczy nie tylko usytuowanie podjętej problematyki na pograniczu kilku subdyscyplin należących do różnych dziedzin wiedzy (nauk edukacyjnych, nauk o komunikacji społecznej, studiów kulturowych) i odwaga w metodologicznym mirażu studiów teoretycznych i prac źródłowych z badaniami stricte empirycznymi, ale wypracowanie ważnego przyczynka" do myślenia o studiach i studiowaniu w kategoriach uczenia się w miejscu pracy". Prof. Bogusława Dorota Gołębniak Anna Zięty doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, specjalność: pedagogika medialna, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, wieloletni opiekun specjalności dziennikarstwo muzyczne, kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów DSW. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor, trener, metodyk szkoleń miękkich i e-learningowych. Współorganizatorka konferencji naukowych krajowych oraz zagranicznych. Specjalizuje się w problematyce edukacji medialnej, mediów niszowych i elektronicznych, e-learningu, web design, social media, e-PR, dziennikarstwa online i marketingu internetowego.

Szczegóły

Tytuł: Media studenckie w Polsce
Autor: Zięty Anna
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434496
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 578
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka

Recenzje