Jak zbudować firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu?
To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku.
Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.
Autorzy: Michael E. Raynor oraz Mumtaz Ahmed są specjalistami od zarządzania i budowania strategii. Od lat związani są z firmą doradczą Deloitte.
Szczegóły
Tytuł: Trzy regułyPodtytuł: Jak myślą wyjątkowe firmy
Autor: Michael E. Raynor, Ahmed Mumtaz
Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
Seria: BIZNES HORYZONTY
ISBN: 9788363993146
Tytuł oryginału: The Three Rules
Tłumacz: Halaba Małgorzata, Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 382
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.505 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tamten Lwów Tom 2 Ulice i place
Wysoki Zamek
Tamten Lwów Tom 3 Świątynie, gmachy, pomniki
Wysoki Zamek
Tamten Lwów Tom 4 + DVD
My, lwowianie
My, lwowianie
Wysoki Zamek
Na samo dno
Warszawska Firma Wydawnicza
Zabawka Boga
(Audiobook)
Heraclon
Ćwiczenia z utraty
(Audiobook)
Heraclon
Podziemne miasto
(Audiobook)
Heraclon
Monolog i inne zapiski
Vis-a-Vis Etiuda
Ssanie Głód sacrum w literaturze polskiej
Teologia Polityczna
Rzeczy
Iwaszkiewicz intymnie
Iwaszkiewicz intymnie
Wilk&Król