Tworzenie przedsiębiorstwa Szanse realizacja rozwój

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 23.5x16.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
43,80 PLN
Nasza cena
39,78 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy - zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny i praktyczny sposób, a jednocześnie dostosowany do polskiego kontekstu społeczno-gospodarczego. Uzupełnieniem książki są studia polskich przypadków. "Pozycja ta jest skierowana głównie do studentów, menedżerów oraz działających i przyszłych przedsiębiorców. Jej celem jest nie tylko ukazanie czytelnikom istoty procesu przedsiębiorczego, ale również zachęcenie do refleksji i eksperymentowania. Mają temu służyć przedstawione w książce zagadnienia teoretyczne z zakresu przedsiębiorczości i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorców, ale również zadawane przez autorów pytania i zamieszczone w tekście przypadki. Autorzy niejako prowadzą czytelnika przez proces przedsiębiorczy krok po kroku: od szansy i pomysłu na biznes, poprzez jego zaplanowanie, aż do prowadzenia i rozwoju. Na uwagę zasługują zamieszczone ciekawe przypadki, dobrze ilustrujące omawiane kwestie". z recenzji dr. hab. Krzysztofa Wacha, prof. nadzw. UEK "Człowiek może działać przedsiębiorczo na bardzo wielu obszarach []. Oczywiście nie każdy z nas musi czy powinien działać na własny rachunek; w rozwiniętych gospodarkach własną działalność prowadzi około kilkunastu procent pracujących. [] przedsiębiorczość dotyczyć może zarówno organizacji biznesowych, jak i tworzenia nowych projektów tam, gdzie zysk nie jest pierwszym i podstawowym celem. Przedsiębiorczość definiujemy jako aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i realizowanie szans." z wprowadzenia

Szczegóły

Tytuł: Tworzenie przedsiębiorstwa Szanse realizacja rozwój
Autor: Beata Glinka, Jacek Pasieczny
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323518631
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 270
Format: 23.5x16.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.446 kg

Recenzje