Strategia korporacji

Nieoczywiste

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
43,53 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? - Jakie są główne ścieżki wzrostu? - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?

Szczegóły

Tytuł: Strategia korporacji
Autor: Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326483325
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 190
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg

Recenzje