Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:
- Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego?
- Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji?
- Jakie są główne ścieżki wzrostu?
- Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych?
- Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?
Szczegóły
Tytuł: Strategia korporacjiAutor: Mariola Ciszewska-Mlinaric, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326483325
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 190
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak żyć w świecie który oszalał
Jarosław Szulski & Co