Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital. Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.
Szczegóły
Tytuł: Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwWydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301181963
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Zieliński Kazimierz