Coś tu nie gra... Tutaj słoń z niebieskim uchem, a tam z szarym! To nie jest zwykłe memory! To trzy warianty gry o rosnącym stopniu trudności, które wciągną do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie. To fascynująca zabawa, która przy okazji ćwiczy pamięć, koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację, spostrzegawczość i refleks. Młodsze dzieci poznają nazwy zwierząt, z którymi do tej pory nie miały styczności, a starsze dzieci będą mogły porównać zabawne ilustracje z własnymi obserwacjami. 2+ Pamięć to najprostszy i najpopularniejszy wariant gry przeznaczony przede wszystkim dla najmłodszych graczy, który polega na zapamiętaniu, gdzie leży drugi element z pary. 4+ Spostrzegawczość ten wariant powstał z myślą o nieco starszych dzieciach. Gracze muszą zapamiętać, gdzie leży drugi element z pary i wskazać przynajmniej jedną z trzech różnic, które ukryte są na kartach. 6+ Refleks to rozgrywka dla starszych dzieci, w której liczy się szybkość. Kiedy graczowi uda się odkryć parę kart, zadaniem wszystkich uczestników jest jak najszybsze wskazanie różnic trzech, dwóch lub jednej różnicy w zależności od tego, co ustalicie przed rozpoczęciem gry. W skład pakietu wchodzą: 20 usztywnianych i trwałych kart obrazkowych z zaokrąglonymi rogami, co gwarantuje bezpieczną zabawę, oraz instrukcja do gry. Dodatkową zaletą kart są atrakcyjne, kolorowe ilustracje pobudzające dziecięcą wyobraźnię. Memory na 3 sposoby Zwierzyniec sprawdzi się podczas zabawy w domu, w samochodzie, w parku. W serii ukazały się także: Memory na 3 sposoby Co robimy
Szczegóły
Tytuł: Memory na 3 sposoby ZwierzyniecPodtytuł: Wiek: 2+, 4+, 6+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 9788377885673
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 1
Format: 11.0x11.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.218 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Puzzle magnetyczne 62: Literki (1741)
Alexander
Kto szybszy maxi
Alexander
Puzzle - kolory (1836)
Alexander
Puzzle - Przeciwieństwa (1840)
Alexander