Kultura organizacyjna. Diagnoza i zmiana. Model wartości konkurujących

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 17.6 x 25.0 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
86,56 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 68,89 zł



Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model wartości konkurujących, będący prawdopodobnie najczęściej na świecie wykorzystywanym modelem do oceny kultury, niezwykle przydatnym przy inicjowaniu programu znaczących udoskonaleń umiejętności kierowniczych i przywódczych.

Pomyślana jako poradnik, książka przedstawia skuteczne narzędzia, z których mogą korzystać liderzy i menedżerowie, by określić kulturę kierowanych przez siebie jednostek i przeprowadzić jej zmianę. Znajduje się tu też kwestionariusz do oceny umiejętności kierowniczych, pomagający efektywnie wspierać zmianę kultury firmy.

Szczegółowo omówiono:
  • znaczenie uwzględnienia kultury przy wprowadzaniu wszelkich programów poprawy efektywności,
  • proces identyfikacji typu kultury obecnej i pożądanej,
  • sporządzanie wykresów profili kultury w celu określenia obszarów, w których konieczne są zmiany,
  • etapy opracowywania i wdrażania programu zmiany kultury organizacyjnej,
  • dostosowywanie zestawu indywidualnych umiejętności kierowniczych do potrzeb organizacji - program rozwoju osobistego,
  • sposoby inicjowania pożądanych zmian kultury.

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla konsultantów, dyrektorów i menedżerów wszelkiego typu organizacji. Połączenie cech praktycznego przewodnika z opracowaniem naukowym zawierającym analizę i podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień sprawi, że dostarczy też cennego materiału badaczom, pracownikom naukowym i studentom kierunków związanych z zarządzaniem.

Szczegóły

Tytuł: Kultura organizacyjna. Diagnoza i zmiana. Model wartości konkurujących
Autor: Cameron Kim, Quinn Robert
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326480799
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 208
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.524 kg

Recenzje