W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:
- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,
- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,
- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania.
Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Jakość usług turystycznych i rekreacyjnychAutor: Anna Szeliga-Kowalczyk, Bolesław Goranczewski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567700
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Polityka zdrowotna
CeDeWu
Rosja i jej sąsiedzi
Studia i szkice
Studia i szkice
Adam Marszałek
Współczesne problemy postępowania cywilnego Zbiór studiów
Adam Marszałek
Społeczno-polityczne wyzwania współczesności
Adam Marszałek