Jak rozszyfrować i zmienić najtrudniejsze zachowaniaZ książki:w działaniach uczniów z problemami behawioralnymi lub emocjonalnymi intencja nie zawsze jest jasna; mogą one nie pasować do znanych schematów i przez to wprawiać nauczyciela w zakłopotanie, powodować poczucie bezradności. Bywa i tak, że przecenia on możliwości ucznia do poradzenia sobie z daną sytuacją. Z naszej długoletniej praktyki wiemy, że zachowania uczniów, wynikające ze stanów lękowych, wycofania, buntu, czy podłoża seksualnego mogą stanowić wyjątkowo kłopotliwy problem, nawet dla najbardziej doświadczonych nauczycieli specjalistów.Kolejna trudność polega na tym, że nauczyciel jest przeważnie zmuszony szybko reagować, nawet jeśli zachowanie ucznia jest dla niego niezrozumiałe. Kiedy dzieci wybiegają pędem ze szkoły, czy podnoszą zgiełk w stołówce dorosły od razu stara się opanować sytuację. Wychodząc jednak z błędnych założeń co łatwo się może przytrafić w przypadku uczniów mających omawiane problemy reaguje nieadekwatnie do sytuacji; prowadzi to do powtarzania się niewłaściwego zachowania.
Szczegóły
Tytuł: Kod zachowaniaAutor: Jessica Minahan
Wydawnictwo: Fraszka Edukacyjna
ISBN: 9788363766160
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 223
Format: 16,5x23,5 cm
Oprawa: broszurowa
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wszystkie dzieci są zdolne
Jak marnujemy wrodzone talenty
Jak marnujemy wrodzone talenty
Dobra Literatura
Umysł ponad nastrojem. Zmień nastrój poprzez zmianę sposobu myślenia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Myślistwo ptasze
Graf_ika
Puszcze polskie
LTW
Minimediacje z dziećmi
LektorKlett
Mądra Mysz. Mam przyjaciółkę nauczycielkę
Media Rodzina