Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Wpływ społeczny w organizacjiAutor: Kożusznik Barbara
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815887
ISBN: 8320815886
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 222
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.365 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Czas kukułczych gniazd
Studio Emka
Tajemnica zielonej pieczęci
Zielona Sowa
Thanos Pirat
Egmont
Uwolnić serce
Dla tych, którzy dorastali w rodzinach z problemami
Dla tych, którzy dorastali w rodzinach z problemami
Edycja Świętego Pawła