W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).
Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne przyśpieszają" lub zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.
Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.
Szczegóły
Tytuł: Narracje biznesowePodtytuł: Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie
Autor: Kazimierz Perechuda
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567687
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 130
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.218 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Badania narracyjne w psychologii
Eneteia
Terapia narracyjna Wprowadzenie
Paradygmat
Modelowanie organizacji procesowej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pszczoły
Dwie Siostry
Kakebo
Japońska sztuka oszczędzania od podstaw
Japońska sztuka oszczędzania od podstaw
Sonia Draga