Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami

WNT

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
43,67 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,01 zł



Zmniejszające się zasoby energetycznych surowców naturalnych i konflikty polityczne w rejonach ich największego występowania uświadomiły producentom pojazdów zagrożenie globalnym kryzysem paliwowym i konieczność opracowania nowych technologii napędowych. Wprowadzanie innowacji rozpoczęto od modernizacji silników spalinowych zmierzających do ograniczenia zużycia paliwa oraz emisji szkodliwych składników spalin i hałasu. Następnie rozpoczęto badania nad zastosowaniem paliw alternatywnych pochodzących ze źródeł odnawialnych. W książce przedstawiono porównanie wyników badań silnika wysokoprężnego z wtryskiem bezpośrednim zasilanego mieszaniną oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym i zasilanego samym olejem napędowym. Analizie poddano: procesy wtrysku i spalania, parametry robocze i głośność pracy silnika, emisję limitowanych składników paliwa oraz zjawisko stukania w silniku. Opisano również podstawowe własności fizykochemiczne badanych paliw oraz dokonano wstępnej oceny wpływu mieszanin ON z EETB na trwałość uszczelnień systemu zasilania paliwem i procesy korozji. Wydawnictwo WNT poleca książkę wykładowcom wyższych uczelni i pracownikom naukowym ośrodków badawczych zajmujących się paliwami oraz eksploatacją silników wysokoprężnych, a także studentom kierunków związanych z energetyką i paliwami, budową i eksploatacją maszyn oraz silników wysokoprężnych.

Szczegóły

Tytuł: Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami
Autor: Wincenty Lotko, Krzysztof Górski
Wydawnictwo: WNT
ISBN: 9788379262854
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 248
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.416 kg

Recenzje