Autorzy publikacji pragną pokazać, na czym polega działalność gospodarcza w otoczeniu międzynarodowym. W poszczególnych rozdziałach przedstawiono uwarunkowania mikroekonomiczne i makroekonomiczne, pojawia się też podejście charakterystyczne dla ekonomii międzynarodowej. Podczas analizy poszczególnych aspektów funkcjonowania firmy na rynkach międzynarodowych ze szczególną uwagą uwzględniano fakt przystępowania Polski do Unii Europejskiej.ma obudowę internetową na stronach www.wsip.com.pl. Znajdują się tam dodatkowe informacje związane z poszczególnymi tematami, studia przypadków, wykresy, tabele, animacje, modele interaktywne, folie dla prowadzących zajęcia, przydatne adresy internetowe, krzyżówki.polecamy jako podręcznik dla studentów uczelni licencjackich, studiujących na tych kierunkach, na których przedmiotem zainteresowania jest funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Polecamy ją również studentom początkowych lat studiów magisterskich jako rozszerzenie kursów ekonomii oraz wprowadzenie do międzynarodowych stosunków gospodarczych. Może być podstawą do samodzielnych kursów z podstaw biznesu międzynarodowego.
Szczegóły
Tytuł: Wprowadzenie do biznesu międzynarodowegoWydawnictwo: WSiP
Kod paskowy: 978830207992401
ISBN: 8302079928
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 272
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Filozofia Między dobrem a jednością
Inwestycje
Apollonios Dyskolos i jego gramatyka
Inwestycje
Jak sprzedawać więcej na rynku nieruchomości
Akademia Sukcesu
Przyjeżdża orkiestra
Kino Świat