Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem. Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha. Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi. Konwój jest grą asymetryczną jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do Nowego Jorku i obrócić go w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork. Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku. Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.
Zawartość pudełka:
- Talia 35 kart Posterunku
- Talia 35 kart Molocha
- 5 planszetek miast
- Żetony
- Instrukcja
Liczba graczy: 2
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: około 30 - 45 minut.
Zawartość pudełka:
- Talia 35 kart Posterunku
- Talia 35 kart Molocha
- 5 planszetek miast
- Żetony
- Instrukcja
Liczba graczy: 2
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: około 30 - 45 minut.
Szczegóły
Tytuł: Neuroshima: KonwójPodtytuł: Wiek: 10+
Autor: Ignacy Trzewiczek
Producent: Portal Games
Kod paskowy: 5908310266985
Oprawa: pudełko
Waga: 0.3 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Neuroshima Hex: Smart
Portal Games
Pół świata Tom 2
Rebis
Pan Samochodzik i tajemnica tajemnic Tom 8
Edipresse Polska
Pan Samochodzik i Winnetou Tom 9
Edipresse Polska
Listy niezapomniane. Tom 2.
SQN - Sine Qua Non
Neuroshima Hex 3.0: Mephisto
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games