Neuromarketing
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 15.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,00 PLN
Nasza cena
61,22 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 56,18 zł



Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Szczegóły

Tytuł: Neuromarketing
Podtytuł: 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Roger Dooley
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301183608
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 320
Format: 15.0x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.48 kg

Recenzje