Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.
Szczegóły
Tytuł: Marketing Podręcznik akademickiAutor: Eugeniusz Michalski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301140519
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 644
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.95 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dialog Beruf Starter Książka nauczyciela
Hueber Verlag
Prawo dowodowe
Zarys wykładu
Zarys wykładu
ZAKAMYCZE
Uprawa winorośl
Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne